Колекція Hermes осінь-зима 2018- 2019 починається і закінчується з шкіри. Чудова якість шкіри робить все моделі гнучкими, модними і сексуальними.
Наряди бренду Hermes завжди були і залишаються найбільш розкішними і дорогими. Шкіряні пальта, сукні, комбінезони, штани, спідниці мають приголомшливий французький шик. Крім шкіри в колекції присутні вовняні речі – спідниці-олівці, сукні прямого крою, пальто, куртки, серед яких багато виробів з обробкою з шкіри. Зустрічаються і розкішні пальто з вельвету.
Дизайнер бренду Надеж Вані-Цибульська створила колекцію, повністю збігається з ідеалами Hermes. Всі вироби мають строгістю чітких ліній, як декор використані лише шкіряні обробки, металеві заклепки, ланцюжки і скромна шнурівка, причому все це в обмеженій кількості.
У колекції відчувається аристократичний стиль, в якому поєднується розкіш і якість, строгість і витонченість.
У палітрі переважають вироби чорного, коричневого кольору, хакі різних відтінків, зустрічаються насичені кольори бургунди, марсала і яскравого оливкового кольору. Чудово гармонують з основними приглушеними кольорами світлі бежеві, руді, молочні і вершкові тони.
Серед вовняних виробів помітно виділяється в’язаний трикотаж – у вигляді суконь, светрів, бомберів і Кейп. Всі в’язані речі виготовлені з вовни або квіточки.
Колекція Hermes переконує нас, що можна обійтися без блискучих декоративних елементів і при цьому залишатися стильною та елегантною. Кожна модель колекції – це простота і зручність. Всі предмети одягу розраховані на прохолодну погоду, і дивлячись на дівчат-моделей, можна вже відчути, наскільки їм комфортно в цьому одязі. Замість тафти, шифону, атласу і мережива дизайнер пропонує надіти демократичне джерсі, бавовна і шерсть і, неодмінно, шкіру.
Надеж Вані – Цибульська, залишившись вірною традиціям Будинку Hermes – мінімалізму і лаконічному крою, вибрала ключовими елементами строгі сукні міді, наглухо закриті блузи, светри з високими комірами, спідниці-олівці і пальто зі шкіри приглушених відтінків. Як яскраві акцентів дизайнер використала взуття. Майже кожен образ був доповнений яскравим акцентом – високими чобітьми з оливковою, рудої, сірої і темно-червоною замші.
Бренд Hermes, що з’явився в 1837 році, перетворився в символ розкоші і якості. Репутація постачальника елітних речей зберігається вже понад 180 років. Бренд і до цього дня залишається затребуваним в середовищі вимогливих аристократичних родин.