З чим носити чорний комбінезон і спідницю з аплікаціями: три образи для перших осінніх вихідних – «Я і Мода»
15 трикотажних суконь на осінь, які можна купити в торговому центрі – «Я і Мода»
Слакси, чінос, кюлоти: 9 стильних варіантів брюк на заміну джинсам – «Я і Мода»
Рекламний знімок Gucci виявився в Великобританії під забороною через «нездорової худорлявості» однієї з моделей. Таке рішення прийняв Комітет рекламних стандартів Великобританії (ASA).
Фото, які містить цей сайт видання The Times в кінці минулого року, регулятор визнав «безвідповідальними». На знімках присутні дві дівчини; одна, в жовтому костюмі, чи не викликала нарікань ASA, зате модель Ейвері Бланшар, яка позує в плаття з геометричним малюнком, здалася регулюючому органу «нездорової». Експерти ASA порахували, що поза Бланшар (дівчина стоїть, вигнувшись) своєрідно підкреслює талію, роблячи її занадто тонкою. Критиці також піддалися «руки, непропорційні голові і нижній частині тіла», надмірно похмурий макіяж і загальний змучений вигляд. Все це робить рекламу «безвідповідальною», а значить, її потрібно заборонити, резюмували експерти.
Коментуючи рішення ASA, в Gucci заявили, що їх реклама розрахована на досвідченого, зрілого споживача, здатного робити самостійні висновки. Крім того, Ейворі Бланшар, на думку Gucci, виглядає зовсім не болючою, а цілком здоровою, та й макіяж, на думку представників бренду, цілком природний.
«Ми уважно розглянули претензію, проте з оцінкою, даною ASA однієї з наших моделей рекламної кампанії Cruise 2015 року, ми не співголів», – повідомили в Gucci.