Модельні агентства: управління красою

Модельні агентства багатьом дівчатам представляються філією раю на Землі. Туди можна прийти, зніяковіло затиснувши в руках пару своїх вдалих фотографій, і через деякий час можна буде бачити себе на обкладинках найбільшого світового глянцю. Але модельні агентства не роблять з дівчат зірок, у них немає такого завдання. Їх основна мета – представляти моделей, бути посередником між дівчиною і клієнтом, який завжди правий, тому що платить гроші. А подальша кар’єра – це ланцюжок збігів обставин, плюс наполеглива праця і самодисципліна.

Американська мрія

Професія манекенниці, яка з’явилася на початку двадцятого століття, довгий час вважалася непристойною заняттям. Народження сучасної моди і її розвиток семимильними кроками в подальшому послужило поштовхом до розвитку модельного бізнесу у вигляді відкриття першого модельного агентства. У 1939 році було засновано агентство Гаррі Коновер, яке перевернуло уявлення про дівчат, які демонструють одяг. Його засновник створив концепцію cover girl – «дівчата з обкладинки», і саме його моделі з’являлися на обкладинках найвідоміших журналів. Щоб стати моделями, дівчата юрбами вирушали саме в агентство Harry Conover, і воно дійсно запалило чимало зірок.

У цьому ж агентстві працювала і Ейлін Форд – молода дівчина родом з Нью-Йорка. Вона не відрізнялася яскравою красою, якої природа обдарувала її приятельок по бізнесу, і не була сильно затребувана, але часто допомагала колегам. Їй додому дзвонили замовники, і ділова Ейлін слухняно записувала всю потрібну інформацію в зошит, фактично керуючи справами своїх більш щасливих подруг. Набравшись досвіду і заручившись сміливістю, в 1946 році разом з чоловіком Джері вона відкрила власну модельну агенцію, яка до цього дня утримує міцні лідируючі позиції в індустрії – Ford Models. В даний час Ford Models – це найбільше американське модельне агентство, яке має штаб-квартиру в Нью-Йорку і представництва в Чикаго, Майамі, Лос-Анджелесі, Сан-Франциско, Торонто, Парижі та інших містах. Близько двох з половиною тисяч моделей знаходяться в штаті Ford Models.

Інша найбільша мережа – Elite Model Management, яка є головним конкурентом Ford Models. Воно було засноване набагато пізніше – в 1972 році в Парижі. Це модельне агентство відомо тим, що відкрило світу безліч сучасних зірок, в числі яких Сінді Кроуфорд, Жизель Бюндхен, Адріана Ліма Адріана Ліма – сексуальна бразилійка, Лара Стоун. У різний час це агентство представляло Моніку Белуччі, коли та була моделлю, Тайру Бенкс, Хайді Клум, Єву Герцигову, Наомі Кемпбелл.

У вісімдесяті роки модельні агентства почали з’являтися в Росії, і сьогодні їх число зашкалює, особливо в столиці. Найбільші і відомі з них: Red Stars, Modus VivendiS, модельне агентство Слави Зайцева. Завдяки цим агентствам західний світ підкорили такі російські моделі, як Наталя Семанова, Тетяна Еттінгер, Марія Невська, Вікторія Дронова.

Правила гри

Модельні агентства – це представники моделей. Їх кастинг-директори проводять строгий відбір кандидатів, які можуть стати успішними в бізнесі. У них своя вигода, і про це слід пам’ятати. Жодне модельне агентство не займається благодійністю і не стане приймати під своє крило дівчину, яка здається безперспективною. Завдання агентства в тому, щоб їх штат працював, працював багато і ефективно. По суті своїй це взаємовигідна співпраця, тільки не завжди воно буває таким, особливо у тих, хто робить перші кроки.

Свій агент є у будь-якої моделі – самостійно не працює жодна дівчина, як починаюча, так і зірка індустрії. Різниця лише в тому, що у Міранди Керр або Адріани Ліма схема співпраці з агентами відрізняється від тієї, за якою працюють початківці. Але це нормальна практика, і її фундамент був закладений ще в самому початку становлення цього бізнесу.

жорсткий бізнес

Модельне агентство можна розглядати з двох точок зору. З одного боку воно допомагає моделі зробити кар’єру, з іншого – керує її життям, її зовнішністю. Дівчина не має права змінити колір волосся Волосся: будова, особливості росту і розвитку або сильно засмагнути – її агент визначає те, як вона повинна виглядати, тому що, як би цинічно це не звучало, але модель – це товар, і потрібно зберігати «товарний вид ». В цьому немає нічого образливого, і ті, хто багато років працює в індустрії, це розуміють. Модель – це не принцеса, навколо якої вибудовуються натовпу візажистів, стилістів, дизайнерів, які мають на меті зробити красуню зі звичайної дівчини. Модель просуває чиюсь продукцію – одяг, косметику, а також газовану воду, кухонні меблі та багато іншого. Це професія, і зовсім не легке, а найчастіше втомлива і дискомфортно.

Модельне агентство стає посередником між дівчиною і клієнтом, зрозуміло, не на добровільних засадах – воно на цьому заробляє. З цієї причини в інтересах агентів дівчата у великому «асортименті», блондинки, брюнетки, руді, худі і категорії plus size, безликі «хамелеони» і яскраві красуні.

Перш чим вирушати в модельне агентство, необхідно перевірити його репутацію, як можна більше дізнатися про його діяльності, моделях, яких вона представляє, обов’язково уточнити умови співпраці. На превеликий жаль, в Росії модельні агентства, які не викликають нарікань, не такі численні, як на Заході. Тому потрібно дотримуватися обережності і не плекати ілюзій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code