Модна забарвлення gucci cosmetics

Модна розфарбування Gucci Cosmetics
Сім’я і традиції для італійців, як відомо, найголовніше. І модний Будинок Gucci, який народився у Флоренції, не виняток.
Ольга Мурадова

Як тільки в 2006 році його креативним начальником стала Фріда Джанніні, вона відразу звернулася до багатої, фактично столітньої історії бренду. Наприклад, переосмислила культові моделі сумочок Bamboo і Jackie O. Крім того, Фріда не раз перемагала знаменитий принт Flora, зроблений в 1966 році спеціально для шовкової хустки Грейс Келлі. Тепер цей квітковий малюнок скрашує навіть коробку духів Flora, випущених в 2009 році. Але основне, Фріда Джанніні створила культ логотипу Gucci. Тепер цей знак з 2-ух букв G зустрічається фактично на всіх видів продукції, в тому числі і на кожному об’єкті нової лінії макіяжу Gucci Cosmetics.

«Макіяж – ключ до виду, – вважає Фріда Джанніні. – Це справжній популярний девайс, яким можна гратися, змінюючи його відповідно до настроєм ».

На її творіння пішло чотири роки: Фріду Джанніні довелося перевернути весь архів, щоб знайти ключові кольору Gucci. З’ясувалося, що в колекціях Будинку часто з’являлися золотий, бронзовий, мідний, темний, червонуватий і колір морської хвилі. Саме ці кольори заповнили палетки тіней, тюбики помад і баночки з лаками. Домогтися простоти нанесення і стійкості засобів допомагала знаменитий стиліст Пет Макграт, яка тісніше 10 років працює на показах Gucci. У колекцію входить все необхідне і навіть більше: від бази під макіяж і спеціалізованих кистей до бронзірующей пудри і різнобарвною туші. Обличчям Gucci Cosmetics стала Шарлотт Казірагі, внучка Грейс Келлі – актриси, ніколи не вкривала пристрасті до Gucci. Так що навіть тут італійський популярний Будинок береже вірність традиціям.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code