Ваш автомобіль харчується краще вас? Пора пересісти на subaru!

Якийсь століття назад очікувана тривалість життя середнього жителя нашої планети при народженні не перевищувала 30 років, і навіть в найрозвиненіших країнах більшість населення не дотягує до п’ятдесяти. Сьогодні такі числа – свідоцтво лиха, але ніяк не ознака норми. Що смішно: почавши жити довше, ми закінчили вважати себе королями Землі – мудрість прибуває з віком. Боротися з природою простіше, чим знайти компроміс, але перемога швидкоплинна. Підкорити легше, чим досягти гармонії, але смиренність не безмежне.

Життя – це запаморочливий круговорот здібностей, можливостей, пристрастей, шансів. Довге життя – все той же, помножене на нескінченність. Пращурам не снилося, але тодішній глибокий старий у свої 30 – зараз лише багатообіцяючий молодий чоловік! Як же, по суті, це просто: жити довше, щоб отримати більше.

Мобільність – це наше 2-е відміну від предків. На початку минулого століття велика частина землян віддалялися від будинку не більше чим на 10 км. Для людини нинішнього це взагалі не відстань. Від будинку до роботи і назад, через дитячий сад, школу і супермаркет, не рахуючи інших справ, – одометр догідливо покаже вдвічі, а то і втричі більшу відстань. І так кожного дня.

Добу, на жаль, не гумові, і щоб встигнути всюди, просто потрібно закінчити залежати від відстаней. І тому кар так органічно вписався в наше життя.

Парадокс, але, в тому, що ці двоє – кар і органіка – співвідносяться маловажно. По крайней мере, на 1-ий погляд. Звичайно, серед матеріалів, які вживаються у виробництві машин, зустрічаються і дерево, і шкура. Та й пальне, яким заправляються «саморухомі коляски», має цілком природне походження. Ось, як би, і все.

Але 1-е дарує нам зручність, 2-е – збереження. Дорогий ремонт машинки внаслідок годівлі не була взірцевим, м’яко кажучи, паливом – нічний жах будь-якого автолюбителя, при цьому це ще не найгірший варіант … І тому ми традиційно надзвичайно прискіпливо обираємо місця заправки. Однак з якоїсь дивної іронії часто забуваємо про себе. Адже фастфудовскій бургер, розчинна кава або стероидная магазинна курочка роблять з людиною той же, що нехороший бензин – з машиною … Але проблема ж не зводиться до годівлі – теперішня міське середовище сама по собі часто неприродна і шкідлива. Так що іноді здається: ми ніяк не ближче до природи, чим наші машинки.

Компанія Subaru здавна і вдало б’ється з цим дисонансом: дбайливе ставлення до навколишнього середовища – наріжний камінь її філософії. І справа не обмежується твердими екологічними вимогами до своєї продукції, бажаючи в фірмовому оппозитном движку останнього покоління, приміром, на 10% знижені витрата пального і викид вихлопних газів у порівнянні з попередником.

Subaru багато років веде активну соціальну діяльність, спрямовану на збереження чистоти навколишнього середовища і розвиток екологічної культури. Так, ще в 2003 році Національна федерація дикої природи США привласнила статус заповідника заводу компанії в штаті Індіана – в 1-ий раз в історії автопрому.

У році нинішньому «Субару Україна» запросила до партнерства Корпорацію GLOSSARY Organic Products, яка з’єднує мережу бутиків органічної продукції і Luxury Concept Stores, мережа SPA-салонів краси Organic Beauty & SPA by GLOSSARY і мережу cafeteria-style restaurants Organic Café by GLOSSARY. Як і SUBARU, GLOSSARY брала на себе відповідальну ношу бути інноватором у впровадженні екологічно чистого вживання і органічного світосприйняття. Органік-корпорація проголосила своєю місією збереження, поліпшення і відновлення здоров’я людини, і для цього компанія дає лише найбезпечніші, дієві і високоякісні органічні продукти. Співпраця з GLOSSARY передбачає спільне проведення заходів, пропозиція в торгашеської мережі компанії екологічно чистих засобів для догляду за авто і багато чого іншого. Ще одним рядком в екопрограмме бренду Subaru є незмінне співпрацю з першим українським глянцевим журналом про органічному способі життя Organic Magazine.

Таке партнерство ніяк і не випадково, адже принципи органіки, затверджені Міжнародною федерацією руху за органічне сільське господарство, співзвучні з філософією Subaru. Згідно Принципу здоров’я органічне виробництво береже і підсилює здоров’я землі, рослин, тварин і людини як єдине ціле – здоров’я екосистеми (як тут не згадати про заводі-заповіднику?). Принцип екологічності має на увазі, що органічне виробництво засноване на живих екосистемах та природних циклах, працює спільно з ними, йде їх зразком і правилам і допомагає зберегти їх цілісність і гармонію. Відповідно до Принципом справедливості, база органічного виробництва – справедливі справи з навколишнім середовищем. Нарешті, Принцип збереження значить застосування мілующіх технологій і відповідальне ставлення як до життя і здоров’ю людини, так і до природи.

Дотримання цим принципам дозволяє отримати неповторні за теперішніми технократичним часів продукти – як косметичні, так і продукти харчування. Вони не містять залишків хімічних добрив, штучних консервантів, ароматизаторів, барвників, генетично модифікованих інгредієнтів і безумовно безпечні як для людини, так і для навколишнього середовища. Іншими словами, в їх є лише те, що задумано природою. До слова, вони містять вполовину більше вітамінів, мінералів та біологічно активних речовин, чим звичайні продукти. Двох-трьох років застосування органічної продукції в їжу і для догляду досить, щоб цілком вивести з організму довголітні запаси токсинів. Загалом, це те саме зразкове пальне – лише для людини: здоров’я, енергія і бадьорість в одному флаконі.

Отже, у всіх авто салонах офіційної дилерської мережі Subaru в Україні до 31 серпня 2013 року діє акція: кожен клієнт кара Subaru отримує Reward-карту мережі GLOSSARY Organic Products і сертифікат на органічну продукцію від GLOSSARY. Сертифікат можна поміняти на luxury-набір органічної продукції в усякому з бутиків або Luxury Concept Stores мережі GLOSSARY. Якщо ж клієнт з якихось причин не зможе зробити цього самостійно (приміром, він проживає в містечку, де ця мережа не представлена), подарунок доставлять йому трудівники салону Субару.

І маленьке логічне вправу наостанок. Знаєте, чому Subaru приділяє так багато уваги охороні навколишнього середовища? Відповідь міститься в слогані компанії. «Впевненість в русі» – це не зовсім лише про машинках. Адже рух – це життя.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code